20 Temmuz 2012 Cuma
Dünyadaki reklam sektörünün son trendi olan “ürün yerleştirme”, ülkemizde de ekranlarda hızla yer alamaya devam ediyor. Sanal reklamların ürün yerleştirmedeki kullanımı da artıyor.
Nar Ajans’ın geçen 1,5 aylık araştırmasına göre, markaların 495 kez en çok ekran görüntüsü üzerinde ön planda yer alan ürün ve marka isimlerinin yerleştirildiği reklamları tercih ettiğini de ortaya çıkardı. Markaların ikinci sırada 355 kez tercih ettiği ürün yerleştirme reklamı ise, ürünün senaryo içinde pasif bir şekilde kullanıldığı tarz oldu. Dijital teknikler kullanılarak görüntü üstüne bindirilmiş sanal ürün yerleştirme reklamlarının sayısının da hızla arttığının ortaya çıktığı son araştırmada, bu tür reklamı tercih eden marka sayısının 100’e yaklaştığı belirlendi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder